Ejen Unifi, Daftar Unifi, Pemasangan Unifi, Ejen Streamyx, Ejen TM Unifi, Daftar & Pasang Unifi Pantas Registration Installation FREE Semakan Kawasan Unifi WHATSAPP 018-375 5580

Pendaftaran UniFi Kuala Lumpur

Pendaftaran dan pemasangan Unifi dan Streamyx di kawasan anda Sila berikan alamat penuh (no unit/lot, tingkat, bangunan, taman etc) untuk semakan Pendaftaran, pemasangan standard dan modem/router adalah percuma.  Pendaftaran mudah melalui whatsapp/online, jimat masa dan wang kerana anda tidak perlu ke tmpoint, beratur panjang atau menghadapi kesesakan traffic jam dan masalah parking. Pendaftaran siap lengkap dalam beberapa jam sahaja. Pemasangan boleh diatur sepantas 2 hari selepas pendaftaran berjaya.

Pendaftaran TM UniFi Kawasan Kuala Lumpur

Kami adalah ejen berdaftar untuk pendaftaran dan pemasangan UniFi di kawasan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Anda tidak perlu bersusah-payah ke TM Point untuk melanggan perkhidmatan TM UniFi dan Streamyx. Kami boleh daftarkan anda dengan pantas dan mudah.

Cuma Whatsapp NAMA&ALAMAT ke 018 3755580

Pendaftaran adalah percuma. 

Kawasan UniFi di Kuala Lumpur
(Kawasan / jalan / lorong / taman / kondominium / apartment / pangsapuri)

Pusat Bandaraya, Bukit Bintang, Chow Kit, Titiwangsa, Cheras, Sentul, Wangsa Maju, Setapak, Taman Melawati, Kepong, Segambut, Pantai Dalam, Lembah Pantai, Bangsar, Ampang, Jalan Ampang, Setiawangsa, Jelatek, Jalan Klang Lama, Midvalley Megamall, Seputeh, Bandar Sri Permaisuri, Bandar Tun Razak, Sungai Besi, Bukit Jalil, Kinrara, Seri Petaling, Taman OUG, Brickfields, KL Sentral, Mont Kiara, Desa Sri Hartamas, Taman Tun Dr Ismail, Kerinchi, Pudu, Taman Maluri, Taman Desa, Happy Garden, Taman Connaught, Alam Impian, Taman Cheras, Kg Pandan, Desa Pandan, Pandan Jaya, Kg Datuk Keramat, Kementah, Desa Tun Hussein Onn, Seri Rampai, Taman Melati, Danau Kota, PV 128, Medan Idaman, Jalan Gombak, Jalan Pahang, Jalan Genting Klang, Jinjang, Jinjang Utara, Jinjang Baru, Bandar Menjalara, Sg Penchala, Bukit Bandaraya, Kg Baru, Jalan Duta, dan kawasan sekitar Kuala Lumpur.

Pendaftaran dan pemasangan Unifi dan Streamyx di kawasan anda
Sila berikan alamat penuh (no unit/lot, tingkat, bangunan, taman etc) untuk semakan
Pendaftaran, pemasangan standard dan modem/router adalah percuma.

Pendaftaran mudah melalui whatsapp/online, jimat masa dan wang kerana anda tidak perlu ke tmpoint, beratur panjang atau menghadapi kesesakan traffic jam dan masalah parking. Pendaftaran siap lengkap dalam beberapa jam sahaja. Pemasangan boleh diatur sepantas 2 hari selepas pendaftaran berjaya.


Ingin Langgan Unifi untuk Kediaman atau Perniagaan anda?
Untuk pendaftaran dan pemasangan Unifi dan Streamyx di kawasan anda, sila hubungi 018-3755580

Pendaftaran, pemasangan dan modem/router adalah percuma.
Pendaftaran mudah melalui whatsapp/email, tidak perlu ke tmpoint, beratur panjang atau menghadapi kesesakan traffic jam dan masalah parking. Pendaftaran siap dalam beberapa jam sahaja.
Pemasangan sepantas 2 hari selepas pendaftaran berjaya.

SMS/Whatsapp NAMA & ALAMAT ke 018-3755580

Sila berikan alamat yang lengkap untuk semakan liputan dengan menyertakan nombor rumah, nama apartment/pangsapuri/flat/kondominium/kompleks, jalan/lorong, taman/bandar/seksyen dan bandar.


Kami merupakan agent sah dan berdaftar untuk TM Unifi dan Streamyx.
Pendaftaran mudah untuk pemasangan pantas di seluruh negara, bergantung kepada ketersediaan infra.
Sila semak liputan, lihat pakej unifi, daftar online atau hubungi kami untuk maklumat lanjut.

Perkhidmatan kami adalah percuma. Tiada deposit diperlukan. Tiada caj tambahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan