Ejen Unifi, Daftar Unifi, Pemasangan Unifi, Ejen Streamyx, Ejen TM Unifi, Daftar & Pasang Unifi Pantas Registration Installation FREE Semakan Kawasan Unifi WHATSAPP 018-375 5580

Pendaftaran & Pemasangan UNIFI di Rawang


Penduduk-penduduk di sekitar Rawang khususnya di Bandar Rawang, Bukit Sentosa, Bukit Beruntung, Bandar Country Home dan sekitarnya kini boleh membuat pendaftaran untuk melanggan perkhidmatan UNIFI.

Ini adalah untuk memudahkan urusan pendaftaran dan pemasangan apabila UNIFI dilancarkan kelak (dijangka Nov/Dis 2015). Mereka yang mendaftar akan diberikan slot pemasangan terawal (bergantung kepada kekosongan slot jadual dan ketersediaan port di kawasan anda)


Update! UNIFI Kini telah masuk ke Rawang dengan kawasan Emerald East dan Emerald West menjadi kawasan pertama di Rawang menerima perkhidmatan Unifi. Pelanggan Streamyx sedia ada di kawasan ini boleh menaiktaraf/upgrade ke Unifi tanpa penalti.

Pelanggan yang belum ada Streamyx, boleh terus mendaftar untuk Unifi pakej 5Mbps, 10Mbps, 20Mbps, 30Mbps dan 50Mbps.

Ingin Langgan Unifi untuk Kediaman atau Perniagaan anda?
Untuk pendaftaran dan pemasangan Unifi dan Streamyx di kawasan anda, sila hubungi 018-3755580

Pendaftaran, pemasangan dan modem/router adalah percuma.
Pendaftaran mudah melalui whatsapp/email, tidak perlu ke tmpoint, beratur panjang atau menghadapi kesesakan traffic jam dan masalah parking. Pendaftaran siap dalam beberapa jam sahaja.
Pemasangan sepantas 2 hari selepas pendaftaran berjaya.

SMS/Whatsapp NAMA & ALAMAT ke 018-3755580

Sila berikan alamat yang lengkap untuk semakan liputan dengan menyertakan nombor rumah, nama apartment/pangsapuri/flat/kondominium/kompleks, jalan/lorong, taman/bandar/seksyen dan bandar.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan